www.sofi-hagirafa.co.il

יום ראשון, 8 בינואר 2012

סופי הג'יראפה היא גם חביבתם של הידוענים.


סופי הג'ירפה תמיד היה ידועה בצרפת, לאורך כל 50 שנות קיומה, וזאת ללא פרסום מכל סוג שהוא חוץ מהמלצות שעברו מפה לאוזן.


לכן נעים לנו מאוד לראות תינוקות שלכל כך הרבה ידוענים בארה"ב עם סופי הג'ירפה הקטנה מצרפת...




ג'סיקה אלבה עם תינוקת הוון


סנדרה בולוק, מירנדה קר וגם ניקול ריצ'י



ליב שרייבר, בייבי מייסון קרדשיאן, איימי אדמס


                     איילה פישר, אריק פאלאדינו ופינק                  


אליסון האניגן , ביזי פיליפס, קורטני מצא


אלטון ג'ון


 סופיה קופולה







אבל לפני הידוענים, סופי הג'ירפה ככבה בעצמה בכמה סרטים. כמובן שבתחילה כולם היו צרפתים, אבל אלא רק: במהדורה מחודשת של 3 גברים ותינוק עם טום סלק מופיעה גם ג'יראפה...





וקרוב יותר לזמננו, סופי הג'יראפה גם הופיעה בסרט "סקס והעיר הגדולה"...





 מה שאישר את מעמדה הבינלאומי של  סופי הג'יראפה.. 




                                                                        www.sofi-hagirafa.co.il

2 תגובות:

  1. ראיתי לפני כמה ימים סרטים לצפייה ישירה ואני ממש בטוחה שראיתי את סופי באחד מהם.
    מאז היא לא יוצאת לי מהראש, אני חייבת להשיג כזו לאחיין שלי, הוא מת על ג'ירפות ונראה לי שאני אעשה לו את היום.

    השבמחק
  2. תודה רבה על התגובה. זה אכן הגיוני מאוד שראית את סופי בסרט כלשהו כי היא מופיעה הרבה לאחרונה...
    יופי שת חושבת עליה כמתנה לאחיין שלך...
    נשמח גם אם תבקרי בדף הפייסבוק שלנו..
    ושיום אחד גם תשלחי לנו את התמונה שלו עם הג'יראפה..!

    Sofi Hagirafa has a new page! דף החדש של סופי הג'ירפה בישראל
    http://www.facebook.com/SofiHagirafa.Israel

    השבמחק